КЕЛЬМЕНЕЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ 

Головна » 2017 » Січень » 30 » ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
18:28
ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

Школа професійної майстерності:

високе мистецтво навчання і виховання

        

      Нещодавно відбулося відкрите засідання Школи професійної майстерності педагогічних працівників Кельменецького професійного ліцею з участю директора Чури Я.Т., заступника з НВР Боднар І.Я., викладачів, майстрів виробничого навчання, вихователів на тему: «Професійна компетентність педагогічного  працівника як вимога часу в підготовці кваліфікованого працівника».

     Захід підготовлено та проведено методистом ліцею Молодою В.І. з метою вивчення та впровадження в практику роботи ліцею передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих, педагогічних технологій навчання та виховання підростаючого покоління, готовність і уміння педагогів створити таку атмосферу, яка забезпечувала б розвиток критичного мислення, творчості, виховувала б соціально відповідальних людей.

     Епіграфом до засідання стали слова Генрі Форда: «Зібратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх».

     З метою ознайомлення педагогів з історією виникнення професії педагога від первісного ладу до сьогодення, викладач історії Горбатюк Вікторія Юріївна в доступній, лаконічній формі презентувала хронологічний путівник. Цікавою була презентація роботи груп, де педагогічні працівники представляли бачення Кельменецького професійного ліцею через 20 років.

  Практичним психологом Антофій Ольгою Анатоліївною проведено майстер-клас на тему: «Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної діяльності». Шляхом використання вправ «Портфель професіонала», «Мозковий штурм» визначено рівні професійної майстерності педагогів та надано рекомендації щодо їх успішної діяльності.

      Дайджест викладача-майстра Назарчука Олега Володимировича з теми: «Успішний педагог – запорука становлення успішної людини» проведений під девізом «Горіти самим і запалювати інших» та з метою ознайомлення присутніх з якостями, якими повинен володіти  сучасний викладач, майстер в/н, вихователь. Працюючи в трьох групах, учасники розробили та представили критерії професійних, психологічних, особистісних показників успішного педагога.

    Виступаючі в своїх презентаціях також використовували повчальні відеоролики, вислови відомих педагогів, філософів, повчальні притчі, які в свою чергу працівники можуть використати на уроках та інших заходах.

      Як висновок: звісно, не можна очікувати однакових рівнів компетентності від всіх вчителів відразу. Але колектив ліцею розуміє, що не можна допускати того, щоб конкретний вчитель протягом всієї своєї педагогічної діяльності залишався на одному і тому ж рівні професійної зрілості. Для цього потрібно вчитись, вдосконалюватись, зростати…

    

    

Переглядів: 102 | Додав: kpl | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]