КЕЛЬМЕНЕЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ 

Головна » 2017 » Листопад » 3 » Роздуми про відкритий урок: учитель готується до свого найкращого уроку все життя
22:16
Роздуми про відкритий урок: учитель готується до свого найкращого уроку все життя

Як часто ми звертаємося до слів Великого педагога Василя Сухомлинського! Як, часто буває,  виходиш із навчального кабінету, майстерні, лабораторії і думаєш: «Хотілося б, аби все щойно прожите з групою учнів та педагогом побачили інші – колеги, учні, адміністрація».

У викладача зарубіжної літератури Кельменецького професійного ліцею Затолочної Раїси Іванівни було багато зразкових (як би ми не говорили: відкритих, показових) уроків. Кожен з них – велика місія педагога.

         Останній урок проведений з учнями І курсу групи № 40 за професією «Кухар», «Кондитер», протягом якого Раїса Іванівна вчила учнів вчитися, самостійно знаходити потрібну інформацію, творчо підходити до розв’язку проблемних ситуацій. Викладачем уміло продемонстровано досвід роботи над створенням проекту за творчістю Оноре де Бальзака, методичними орієнтирами якого було:

  • використання форм збагачення активного словника учнів;
  • використання експертних листів, літературного гіду;
  • презентація «Бальзак і Україна»;
  • професійна спрямованість з використання рецептів, записаних Бальзаком на Україні;
  • прийом «Поштовий роман»;
  • написання листа до письменника;
  • заочна подорож до музею в с.Верхівня Житомирської обл.;
  • коло думок.

Будуючи урок, викладачем передбачено, що ключовою фігурою є учень, його особистість.

     Працюючи над вирішенням проблеми особистісно орієнтованого навчання, користується визначеними пізнавальними здібностями, інтелектом кожного учня, їхніми інтересами. Шляхом проведення ділової гри формує в учнів позитивну мотивацію до самопізнання, самореалізації, самовдосконалення.

Найактивніші учні уроку відзначені. Це Дмитро Ісак, Анастасія Корчинська, Діана Храпко, Богдана Майстер, Тетяна Алєксєєва

Раїсою Іванівною прокоментовано рівень навчальних досягнень, проаналізовано вклад кожної особистості в створення проекту.

Що винесли учні з уроку – велика загадка. Для когось приклад любові,   для когось – корисливі мотиви, вихід  з положення…

Секрет у післядії…

Справжній урок Раїси Іванівни ніколи не закінчується із дзвінком, а лише починає свої процеси всередині свідомості кожного його учасника.

 

В.Молода, методист

  

Переглядів: 40 | Додав: kpl | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]